luni, 17 martie 2014

16.03.2014

Salut! Eu o sa va povestesc ziua de duminica:D Deoarece a fost o zi plina de nebunii:D amintiri caroci:D A fost ziua unei colege de clasa pe 16 martie! Kr4 am venit la ea la orele 14:00:D Au fost 2 baieti si citeva fete! Fratele ei dam o aranjat masa si la fiecare  a pus sampanie in pahare:D Sh verisorul fetei a pus sare in sampania altei colege,ea a baut si apoi noi i-am spus si i-a o spus ,,fuu'' :D Apoi eu i-am pus peste(sardelka):D si brinza la fata care statea linga mine:D Brinza sa dezolvat in sampanie si nu sa vazut dar sardina:D sa vazut:d si noemal ca nu o baut:D Apoi acea fata drept rasplata sa murdarit mine de cartofi scazuti:D si ma murdarit:D Da eu am lua o cartoafa si unsoarea din cartoafe:D:D Si am murdarito pe par:D Apoi un baiat beea sa ridicat sus:D si cind s pui jos pe scaun colega mea ia luat scaunul si a cazut cu tot cu pahar si sa udat putin:D:D Eu taman beeam apa si mi-a iesit apa pe nas:D:D Toti am inceput a ridee:D:D Apoi eu din gresala am scapat racitura in sampania mea:D S nu am mai baut:D La orele 16 amm iesit afara sa ne jucam de-a ascunselea:D:D Neam jucat pina amm obosit apoi am facut poze:D:D 2 fete cautau sampanie:D:D:D Prt ca sa bee:D:D Eu la  17 m-an dus acasa da ei au ramas pina la 20:D:D Au fost la magazin au cumparat sampanie si umblau si chiuiau beeau sampanie pe drum noaptea:D:D Acasa la ea au baut 2 sticle si pe drum 1 sticla:D:D 3 sticle de sampanie:D:D:D Au terminat de baut si au aruncat sampaniea pe stadionul scolii azi eu am vazuto:D Da eu nici nu am gustat nik deoarece ma tem s nu aiuresk:D:Dd
Kr4 o fost o zi klassnayaaa<333

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu