miercuri, 12 martie 2014

Azi,ieri si miine

:D
Frumoasa descriere ,,Azi,ieri si miine'':D
Kr4 la mn ieri o fost asa o zi klssnaya:D Caroci la a 4-a lectie Limba Romana ni si hitsina un dinte:D:D Da s hitsina tare tare:D Colega mea si ink nisti alte colege au incercat sa`l scoata:D Eu ma temem:D Ele o luat si o atsa si vrei o luat:D Da palibomu nu ni lo scos:D Dam la ultima lecti istoria profa poveste nustiu ce acolo:D Da eu ma munceam sa ni scot dintele:D Am avenit acasa mo sunat o colega si mo intrebat daca merg la biblioteca?:D Eu taman privem un film si ni era lene:D Da e mo rugat shi dam am mers:D Pi drum am vb ne-am ris si am auns la biblioteca:D Acolo era asa di frigg brr:S :D
Ne-am ales 3 carti eu si 3 ea:D Am stat 1-ora acolo:D Apoi am ajuns acasa am baut apa:D Si am plecat dupa sora mea la gradinita:) Am luato si am facut oleak di ordine am stat putin pe odno,ask si vini mama si ii arat dintili il cheama pi tata sh tata ni baga atsa legata di dinte si pocc:D o cazut:D
Sper ca va placut<3 PA<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu