vineri, 14 martie 2014

Anonimi

Buna) Eu astazi o sa va povestesc despre anonimii de pe ask:S Caroci ieri nustiu cine a inceput a ma critica  tipa is pafosnaia:D:D nustiu mai cum:D Si eu dam am faacuto in tot felul:D Cum ati reactiona voi daca cineva va va numi in tote felurile?:) Este obijduitor! Apoi o fata Masa ne mai scrie inca nustiu k is asa sh asa caroci ati inteles:D Eu ii mai spun  nustiu ce si e o spus k ea la anii mei se juca in papushele:D:D O spus cuvinte frt urite despre mine si eu tot asa si i-am raspuns! Deoarece nu trebuia sa stau calma si sa nu spoun nimik!
Acele fete i se pare totuna deoarece ea ii incepatoare pe ask:D Si inca nustie ce o sa fie mai incolo! Eu caatare nu vb asa cv pi ask:D Da asa oleak m-an stresat:D Imi scriti pe ask parerea despe oamenii care critica<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu